This is my life

2010-02-28 00:24:26 Allmänt
Kvällen spenderades med Lisa,
Kul att någon hade tid och ork att träffa mig iallafall, det trodde jag inte. Haha! c:
Vi gick till ica och köpte lite godis, sen såg vi Melodifestivalen.
Jag trodde verkligen att alla skulle suga, som dom gjort i de andra deltävlingarna.
Och visst, det fanns en grymt kass låt som var med denna gång också..
men sen klev Anna Bergendahl upp på scenen och sjöng sin låt
& jag tyckte hon var riktigt riktigt bra,
Superkul att hon gick vidare till Globen direkt!

Efter att Lisa gått hem så låg jag och mamma i soffan och såg på "På smällen",
har sett den förut och så men hade ändå inget annat för mig ^^

Imorgon blir det att hälsa på kusinerna,
de har just köpt sig en liten kattunge som jag bara måste se.
You gotta love animals!

& senare på kvällen blir det att se en teater tillsammans med tjejerna.
Awesome (:

Nu ska jag sova,
God natt på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate