The prince of egypt.

2010-02-13 15:02:28 Allmänt
Igårkväll var jag & Jessica hos Alma.
Vi såg en VÄLDIGT gammal version av askungen,
Som jag såg hela tiden då jag var liten,
och så såg vi prinsen av egypten.
Två filmer som jag nästan totalt glömt bort! :o

Vi är såna nördar egentligen,
Ser barnfilmer + att vi spelade in en massa saker på Almas mobil.
Vad vi spelade in får ni dock inte veta :)

Att man såg såna här filmer när man var såpass liten,
är riktigt läskigt egentligen.
Men jag antar att man inte förstod allt heller D:

Hur som helst så är den superbra :



säbbe

MULLE MECK BYGGER BILAR =D slår allt ju:)<3

2010-02-13 17:49:08
Sandra

Prinsen av Egypten är fanimej en av dom bästa barnfilmer som någonsin gjorts.

2010-02-14 15:15:51
http://guccilady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate