Melodifestivalen # 2

2010-02-13 22:36:18 Allmänt

Som jag sa förra lördagen så tycker jag inte alls om melodifestivalen.

Men jag tänkte att,
denna gång kanske det skulle vara bättre bidrag?
Men jag hade FELFELFEL.

Nu sitter man här själv igen och ruttnar.
Fan alltså, denna dagen har varit sämst från och med det att jag vaknade.
Vet inte riktigt vad det är som gjort det men...
Så är det ibland.

Ska iallafall försöka hitta någon trevlig människa att träffa imorgonbitti.
Någon frivillig kanske?
Om det är sol så hade jag tänkt gå en liten promenad,
Var länge sen jag ens var ute :o

Hur som helst, ska nog sätta på en film nu.
Får se vad det blir för något.
& eftersom man nu inte får ladda ner, *goodgirl*
så ser jag del för del på youtube.com
Funkar perfa <:

KIMBERLY

haha ja! Hon såg ju inte riktigt klok ut. Blev bara irreterad på henne!

Tur att hon inte gick vidare.

Fin blogg förresten :)

2010-02-13 22:46:22
http://kimberlyys.blogg.se/
martina

Helt VÄRDELÖSA bidrag! usha!

2010-02-14 09:38:02
http://magotsuku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate