Melodi-what?..

2010-02-07 00:13:18 Allmänt
Oj, vad min statistik sjunker :(
Jag måste verkligen börja skärpa mig,
Annars får ni personligen komma och ägga mitt hus.
Just kidding!

Idag sov jag typ till 12:30 vilket var hur skönt som helst.
Andra puckar blir det imorgon då jag ska ut & fota lite med Johanna.
Vi måste vara ute tidigt medan solen är uppe : D
Så jag kommer lägga ut bilderna lite senare imorgonbitti!

Var som sagt och såg melodifestivalen hos Johanna,
tycker inte om programmet egentligen.
Ville mest bara umgås med tjejerna!

Vad tycker ni om programmet?
Gick rätt artister vidare?


Nu ska jag sätta igång en film,
Sen blir det bums i säng!

Natti ♥


Linnea

melodifestivalen suger så jag såg det inte (A)

hah<3

Paula

Jag tittar inte ens på skitet tycker att det är så jävla tråkigt. haha

2010-02-07 19:22:11
http://shefabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate