Godmorgon.. eller dag.

2010-02-06 14:00:54 Allmänt
Nu sitter man här helt utslagen.
Haha, nej jag festade inte igår & har aldrig gjort.
Är nästintill nykterist <:

Nä, men vi hade minsann roligt.
Först såg vi på den där uppvisningen som jag snackade om.
Det var några killar som berättade om Cornelis Vreesvijk & sjöng några av hans låtar.
Riktigt bra faktiskt!

Sen direkt efter så gick vi till hemma kväll för att hyra filmer,
Men det tog ett tag eftersom ingen av oss kunde bestämma sig för vad vi skulle köpa för godis/snacks.
Påvägen hem så fick Jessica för sig att putta ner mig i en snöhög,
Så jag var alldeles blöt då vi kom fram ^^

Filmerna vi såg var natt på museet 2 & monsters vs aliens.
Vissa stunder i filmerna dog vi av skratt! :))

Nu ska jag göra mig klar inför dagen.
Troligen blir det att se melodifestivalen med Johanna ikväll! ♥

Vad ska ni hitta på?

Sara

haha lät som en kul kväll! :D

2010-02-06 16:58:12
http://rainbowfish.blogg.se/
Alma

Thats the way, aha aha, we like it, aha aha!

<3

2010-02-07 00:25:05
http://almalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate