Äntligen fredag!

2010-02-12 13:58:57 Allmänt

Åh så skönt,
Har egentligen redan slutat.
Men bussen går inte för än 14:30 så jag har lite tid över : D
Vi slutar vanligtvis kl 3 varje fredag,
 men tydligen så skulle vår EOS-lärare iväg.
Så vi fick sluta nu, YAY!
Så nu ska jag snart pallra mig iväg till skåpet för att hämta mina saker.

Troligen ska jag vara med Alma & Jessica ikväll.
Men vi får se hur det blir med den saken.

Är förövrigt JÄVULSKT sugen på en red bull, eller.. inte bara en D:

Jag skulle fan vilja ha ett helt flak,
Men har man inga pengar så är det inte alltför lätt.
Någon som känner sig extra snäll idag får mer än gärna köpa åt mig! (Y)

Äsch,
Nu ska jag bara kolla in bloglovin lite snabbt innan jag sticker.

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate