Rörigt inlägg!

2010-12-28 18:47:04 Allmänt
Ikväll åker Sebastian hem, så då får jag mammas dubbelsäng all for myself. Lite deprimerande,
Men endå skönt. Hur som helst, hans tåg går sent ikväll, så vi åker inte hemifrån förrän 10 någon gång.

Den här gången fick vi inte mycket tid för varandra eftersom det var julhelg och allt, och nästa gång vi ses,
så kommer han ner på sitt sportlov då jag fortfarande går i skolan. Men det är iallafall något!

Min planering inför de resterande dagarna av veckan är väldigt oplanerad,
men imorgon blir det shopping med Becka. Förhoppningsvis kommer jag inte hem tomhänt :D ♥

Sen är jag i stort sett "ledig" resten av veckan framtill nyårs, som också ser osäker ut i nuläget. Kanske firar med vänner eller med familjen. Men som det ser ut nu så lutar det mot att fira med the girls!



Jag kommer förövrigt att bo i min nya morgonrock framöver!

sofie

sv:gracias :P

2010-12-28 20:20:13
http://brunettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate