Oplanerad nyårs.

2010-12-30 12:24:15 Allmänt
Kul att man typ har gått och blivit sjuk dagen innan nyårsafton. Nog för att jag inte riktigt bestämt mig för hur jag ska fira, men en sak vet jag minsann.. att jag inte tänker fira hemma ensam i min säng med feber och hosta.

Hur som helst så har jag 3 alternativ att välja mellan imorgon ;

1. Fira hos Ida & Oscar i deras lägenhet med annat folk
2. Fira med Sofie och hennes kompisar som jag knappt känner
3. Att jag och Lisa firar hos mig, med mat, filmer och så.



Har sån ångest.. Vad ska jag göra?

Annie

sv: haha jaaa. alltså jag har verkligen asgarvat så många gånger bara för jag fattar alla skämt..

typ när damon till stefan ba "where is our girlfriend elena?" HAHA alltså jag dog

2010-12-30 15:10:41
http://anniebrandelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate