THANK YOU!

2010-04-26 23:09:24 Allmänt
Tack till alla er som försökt hjälpa mig med headern & tyckt till,
blir troligen så att byter till den designen efter den ser någorlunda bra ut c:

Efter flera försök för att slippa de fula kanterna,
(att jag fortfarande är så oteknisk när det gäller PS *suck*)
så bad jag tillslut Jenny om hjälp..

Tack för att du orkar hjälpa mig sötnos!

-

Nu blir det snart natti natti för min del,
men innan dess får ni lite ögongodis ;

YES PLEASE!

För att se var grejerna kommer ifrån,

Klicka på bilden!

 

 

G o o d n i g h t , S l e e p  T i g h t.


Jenny

re; np :D jag är fortfarande rätt dålig själv ^^'' finns mycket att kunna i ps

2010-04-26 23:39:04
http://eroded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate