ParteyPartey

2010-04-16 15:40:15 Allmänt
Ikväll blir det klassfest med rocktema.
Kommer bli awesome, så länge alla kommer vill säga.

Jag är så pepp att jag redan sitter färdigfixad och allt.
Kommer väl att fortsätta peta i sminket osv, men annars är jag helt klar.

Har fått låna några av sakerna av Johanna,
thanks to her!

Hade tänkt ge er en liten sneekpeek,
men min dator vägrar läsa av minneskortet :((
WHY ME?!! Haha, okej.. ni får kanske bilder imorgon.

Just det.. imorgon ska jag träffa Melissa,
som jag inte träffat på typ... 3 år? Kommer nog bli jättekul :')
& senare på kvällen blir det troligen filmkväll med tjejerna.

Känns som att den här helgen kommer bli AWESOME!


Dagens fråga till er :

simone

sv: Hallå snyggingen! Kaanoonbra med mig här, äntligen ledighet :D Hur mår du själv?

2010-04-16 19:46:58
http://fattybom.se
Jenny

Låter as snyggt :D

Du kan ju ta i topparna på luggen, vad jag vet så är det rätt coolt :)

2010-04-17 11:06:29
http://eroded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate