Onödiga hår-tankar

2010-04-18 00:55:46 Allmänt
Fyfan, vad glad jag är över att jag ska klippa mig snart.
Har gått ca 6 månader sen sist jag gick till en frisör!

Efter många om och men så har jag bestämt mig,
& jag ska klippa bort en hel del faktiskt.

Sen har ni kanske även sett att jag grubblat
över hårfärg och om jag ska färga svart?

Någon gång i sommar, hade jag tänkt
färga håret svart & köpa hem löshår.
Men.. tills dess är det bara en tanke :)

Nu ska jag sova, så nattinatti!

Sara

Vad händer idag? :)

2010-04-18 00:56:58
http://www.februaritjej.se
Saris polaris

låter bra tycker jag :]

2010-04-18 18:13:01
http://rainbowfish.blogg.se/
sabbe

haha^^ men blev din klipptid framflyttad? eller hur var det? för du hade väl den direkt då du kom hem från mej typ? och du.. jag ska typ göra någon jättenytt med mitt hår snart^^<3

2010-04-18 22:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate