Oh, happyday!

2010-04-05 19:27:46 Allmänt
Nu sitter jag i mörkret, (Sebbes rum).. Den jäveln har ingen lampa D: HAHA!

Hur som helst, så åkte vi tidigt till Gekås imorse, nog för att jag varit där förut,
Men shit vad mycket folk som samlas där. Liksom, allt från pensionärer till ungkarlar.
Inte så konstigt då det finns nästintill allt där <:

Jag tror inte ens vi hann gå igenom alla sektioner,
men jag fick ändå med mig en påse full av fina grejer.
Bla. lite smink, leopard-sjal, Quiltad svart väska,
rosa liten väska med dragkedja och en massa annat!

Hade tänkt ta lite bilder snart, ni får se alltihop ikväll ^^

Och just det, det var inte allt..
Vi träffade även Sannie & hennes pojkvän Paulo där.
Vi hann inte prata så mycket undertiden på Gekås,
men när vi tog en fika inne i Falkenberg så hade vi jätte trevligt.

Förhoppningsvis träffas vi snart igen, stannar ju trots allt en vecka.

Nu ska vi gå och småhandla något att dricka. Nomnom..
Ciaoo! ♥

Anonym

fyndaaaa

2010-04-05 19:49:30
http://shoppingzenter.blogg.se/
sannie

jag hade jätte trevligt! :D hihi.

du är så söt! ^^

2010-04-05 20:54:13
http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate