Dålig dag slutade bra

2010-04-12 20:22:13 Allmänt
Dagen började uruselt.

Både för att jag verkligen inte ville till skolan i morse,
Men också för en annan sak som jag inte kan ta upp här..
(eftersom jag inte vet vem som läser)

Hur som helst så insåg jag att det inte var the end,
och resten av dagen så har jag mått bra.
Helt sjukt hur varmt det var ute, så himla skönt!

Blev glatt överraskad då Mathilda & Anna
kom fram till mig idag och gav mig denna söta cupcake,
som förövrigt är ett läppglans!



Tack Tack Tack!

Jag vet att jag är världens sämsta att visa hur glad jag blir.
Men jag blev verkligen superglad, på riktigt.
So thankyou. ♥

Just det, jag har köpt en ny vårjacka idag också,
Har inte lyckats ta någon bra bild så ni får se den senare.

Nu måste jag slita mig ifrån datorn en liten stund,
Så att jag hinner öva inför redovisningen på röst & rörelsen imorgon.

Sen blir det att se några avsnitt av Ghost Whisperer innan det blir nattinatti.

Page Graphics


Suzanna

re: tack! :*

2010-04-12 20:46:33
http://suzannakarlsson.blogg.se/
tild

varsågod du! den var som så söt så vi tänkte på dig : D

2010-04-12 21:24:37
http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate