Sugarkick.

2009-12-28 00:00:09 Allmänt



For till Alma ikväll,
Innan det stack vi iväg en sväng på ica
& jag köpte såklart daim,cola & BURN.
Hann dock dricka upp min burn innan jag tog bilden >;
Haha!
Hur som helst, vi såg på tv och hade trevligt.
Tack för en awesome kväll<3

Nu sitter jag & funderar på om jag ska sova
eller sätta mig och se på "step up 2 the streets" : D
Kommer väl antagligen vara uppe ett tag till iallafall,
Det är så det brukar bli.

Men säger godnatt iallafall!
Good night, sleep tight ~


emmalindell.'

sv; härligt. :)

jodå,det funkar ;)

2009-12-28 10:42:07
http://emmaliindell.blogg.se/
Linnea

coke och daim i mitt hjärta!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate