Pour me a heavy dose of atmosphere

2009-12-26 01:57:12 Allmänt



Inte min bild.
___________________________________________________

Förlåt för sjukt sen uppdatering,
Har bara inte känt för att skriva något.

Hur som helst så var filmen jätte bra, otroligt bra gjord.
Ett MÅSTE att se!
Var nära på att börja gråta några gånger, men lyckades hålla mig.
Som sagt, har ni inte sett den så gör för i helvette det.
Den är värd varenda krona, I promise!

Efter filmen fick vi skjuts hem av Johannas pappa, Dock inte hela vägen hem.
Jag bor inte långt ifrån henne,
Så jag tyckte inte att det gjorde så sjukt mycket att behöva gå hem i kylan.
Men då fick de tre tokstollarna för sig att vi alla skulle sova över i hennes källare,
 Jag nekade och sa att jag aldrig skulle få det.
Men på något sätt övertalade de mig att ringa mamma & väcka hela huset.
Gick precis som jag anade.
"Nej, Kom hem nu. Jag vill att du är hemma!"

Stack direkt ifrån Johanna.

Förlåt tjejer, För att jag bara gick.
Men jag var trött [ ÄR ] & ville inte tjaffsa.
Vi får träffas någon dag då jag är på bra humör,
Det måste vi.
För just nu känner jag mig bara fett sliten och är helt enkelt inte mig själv.

w/e, det här inlägget blev ett onödigt sådant,
och om ni läser eller inte är helt upp till er.

Tack för mig & Godnatt.


Maajjah

så bra :D

vad gör du då?

2009-12-26 02:08:57
http://bloggarmaja.webblogg.se/
Alma

Men inte behöver du säga förlåt inte!

2009-12-26 04:12:52
http://almalindstrom.blogg.se/
amanda

sv: jag gör inget speciellt :)

2009-12-26 07:14:09
http://amandawir.blogg.se/
Johanna

Men det gör inget.

Vi får hitta på något nån annan gång.

Du behöver inte säga förlåt<3

2009-12-28 12:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate