Hey, I will miss you.

2009-12-29 00:28:24 Allmänt

Har tagit mig tid att fundera lite, något jag kan iallafall.
Man funderar, men utan att riktigt veta vad man funderar på.
Kanske tänker man på de dagar då allt var som bäst? Då man var som lyckligast.
Inte vet jag,
Men alla dessa funderingar gör mig snurrig.

Enda sen jag startade denna bloggen ville jag förmedla något.
Ville att folk skulle läsa och inspireras av mina ord.
Men nu har jag totalt tappat suget att skriva at all.
Orden som vill ut har liksom hamnat i en enda röra!

Kanske har jag lagt ner alldeles för mycket tid på bloggen,
Så som många gör nu för tiden.

Den person jag är, har liksom hamnat i skuggan.
Det är inte så att jag ljuger för er.
Nej, det är snarare så att jag glömt bort vem jag är.
Tappat bort mig någonstans på vägen..

Så därför älskade läsare, Ska jag ta mig en liten paus.
Kommer bli svårt då jag uppdaterar ca 5 ggr per dag nu för tiden,
Men jag tror jag behöver det!

Kommer ta massor av bilder under tiden älsklingen är här,
Så någon bild kan dyka upp då & då.
Men inget annat,
Iallafall inte på ett tag.
För mig kan ett tag kan vara antingen en vecka,
 eller bara några dagar.
Vi får helt enkelt se hur länge jag klarar mig!

I will miss you guys.

a lot of love,

-Lissie



♥ CAROLINE ANETTE

sv; jag har också velat tagit bloggpaus,

flera gånger, men jag märker själv hur statistiken sjunker.

och det är inte alls roligt, därför har jag avstått,

hur skönt det än är att ha en liten paus..

synd att man är så pass blogg-beroende ;s <3

2009-12-29 14:36:13
http://carolineanette.blogg.se/
julia

heheh jaha" Coolt ;D

Min dag har väl också varit bra XD

2009-12-29 14:37:45
http://juliiaalarsson.blogg.se/
Linnea

:(

Sara

:(



sv; mjah det händer väll inte så mycket, ska nog ta mig en sväng till sundsvall :)

själv då? <:

2009-12-29 19:13:05
http://rainbowfish.blogg.se/
♥ CAROLINE ANETTE

sv; ja.. hoppas du mår bättre utav det.

hoppas du kommer tillbaks snart.

& ha så mysigt med pojken din :)<3

2009-12-30 19:53:06
http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate