Bloggtorka, eh..?

2009-12-23 14:01:06 Allmänt



Känns verkligen som jag inte haft något intressant att skriva om den senaste tiden.
Jag bara fortsätter babbla på om kläder och blabla.
Visst tycker jag det är kul,
 För det finns typ inget jag gillar så mycket som kläder & accesoarer.
Men jag borde nog uppgradera mig lite, Eller vad tycker ni?

-Dagens outfit?
-Dagens fråga?
-Mer om prylar/saker?
-Videoblogga?


You choose!


Damn, det är julafton imorgon o:
Kan ni fatta det?
När man var liten så var man så spänd så man nästan inte kunde sova.
Men just iår har jag inte alls känt så, Tiden har gått way too fast.
Hoppas iallafall ni får en underbar jul! ♥

A lot of love ~


caroline anette

Sv; Jadå, det är mysigt :) Har du någon julstämning än? <3

2009-12-23 14:38:39
http://carolineanette.blogg.se/
celine

vad händer i kväll?

ha det bra:)

2009-12-23 16:52:23
http://fempraliner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate