A quick goodmorning.

2009-12-14 07:34:02 Allmänt

Tänkte bara slänga in ett kort inlägg innan jag åker till skolan.
Var otroligt jobbigt att stiga upp ur sängen imorse,
Det var nästan så jag funderade på att ligga kvar.
Men nej, idag ska vi öva till uppvisningen av vår teater som vi ska visa upp imorgon.
Dock får vi se hur länge jag stannar på skolan,
 Hade nästan ingen röst då jag vaknade & har fortfarande grymt ont i halsen.
Vill inte bli sjuk nu till jul, Det skulle vara sämst ]:
& Sen vill jag bara säga att jag saknar Zoe-sugarcup asmycket.
iloveyou babieboo! ♥

Nu måste jag äta frukost.
xoxo Lissie


Lisa

:<

ta hörlurar <3

Paula

Vilka snygga hörlurar!

2009-12-14 10:44:29
http://shefabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate