Vem är "Lissie"?

2010-05-25 21:30:22 Allmänt
esther om 2 år med världens underbaraste.:

Grattis!
haha hade faktist tänkt fråga i din frågestund om du hade kille och så o:
och hur gammal du är?
och var du bor :D


SVAR ;

Eftersom jag aldrig riktigt förklarat för er vem jag är,
så tänkte jag att jag kan ge er ALLA ett svar på den frågan.


Mitt namn är då Lisette, men kallar mig själv för Lissie i bloggen.
Jag är 16 år men fyller 17 i augusti, alltså född -93.

Om ni skulle fråga någon av mina närmsta vänner hur de skulle förklara mig,
så skulle ni troligen få svaren ; helt CRAZY, liten, & ibland för snäll.
HAHA, och tro mig. Det första stämmer in till 100%!
Jag är verkligen en riktig tönt. But I like it!

Jag bor i en liten stad i Norra Västerbotten som heter Skellefteå,
där det största som händer är Stadsfesten eller Trästocks festivalen.
( vilket inte alls är särskilt mycket att skryta om, HAHA! )

Och sen har jag förstått att många av er är förvirrade över mitt förhållande,
så jag tänkte att jag skulle berätta lite snabbt hur det ligger till.
Jag och Sebastian har varit tillsammans i 2 år på dagen
& jag älskar honom mer än något annat.

Året vi blev tillsammans så bodde han hos sina föräldrar i Västergötland.
Vilket redan där är en lång bit ifrån Skellefteå där jag bor.
Senare då han skulle börja gymnasiet, så flyttade han till Halmstad.
Då blev det 127 mil emellan oss, vilket inte alls har varit lätt.
Vi brukar försöka ses så ofta som vi kan & har pengar till.
Men med en vanlig studentkassa är det svårt!

Vi har kämpat, och om något år så bor vi förhoppningsvis i samma stad.


Bilden visar min goofyness. Typ, sådär jag kan hålla på för mig själv! ; D

Jag hoppas att någon av er uppskattade inlägget trots att det var LÅNGT.
& att ni fått veta lite mer om mig som ni ville! ♥

Johanna

HAHA SÅ SÖT! <3

2010-05-25 22:30:09
http://hoshihanako.blogg.se/
esther

haha bra då fattar jag :D tack så mycket sötii

2010-05-25 23:10:50
http://hejesther.blogg.se/
kandan

hoppas jag med:) ska lämna in cv på nåra ställen idag:D

2010-05-26 07:55:51
http://candans.blogg.se/
johanna

haha söt ;d

de låter inte alls illa du!

är imponerad av långdistansförhållanden,

de är grymt svårt tycker jag :o

2010-05-26 10:00:40
http://knownasme.blogg.se/
säbbe

haha :) jadu...127,6 mil för att vara exakt! och ja, det är jobbigt, men jag överlever^^

och det kommer antagligen bli lite oftare nu då jag har jobb i höst också :)

jag älskar dej nu och föralltid :)<3

2010-05-26 21:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate